وای نه تروخدا نمیدونم من حساسم بستنیا پر از مواد نگهدارنده و شیر فاسد و ایناس اینارو کسی بهم گفته ک تو کارخونش کار میکنه حیف به معده بچه🥲ک بخواد اینارو بخوره
نه بابا، شکر داره ثعلب داره کلی ترکیبات دیگه داره. همینجوری من به بچه ام ماست میدم دیگه تمایلی به خوردن غذا نداره چه برسه تنقلاتی مثل بستنی
بله ...
من میدم ولی نه یه دونه کامل مثلا کمتر نصف
فقط وانیلی وپاستوریزه
نه
شکر زیر یکسال ممنوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.