خانماب بچه هاتون بستنی هم میدید؟؟

۵ پاسخ

وای نه تروخدا نمیدونم من حساسم بستنیا پر از مواد نگهدارنده و شیر فاسد و ایناس اینارو کسی بهم گفته ک تو کارخونش کار میکنه حیف به معده بچه🥲ک بخواد اینارو بخوره

نه بابا، شکر داره ثعلب داره کلی ترکیبات دیگه داره. همینجوری من به بچه ام ماست میدم دیگه تمایلی به خوردن غذا نداره چه برسه تنقلاتی مثل بستنی

بله ...

من میدم ولی نه یه دونه کامل مثلا کمتر نصف
فقط وانیلی وپاستوریزه

نه
شکر زیر یکسال ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی