مامانا میتونم ب پسرم بستنی وانیلی بدم؟؟؟شما میدید

۱۰ پاسخ

من وقتی خودم میخورم یک بهش میدم خیلیم خوشش میاد فرصت نمیده خودم بخورم

من هرسری ک خودم میخورم یکمم میدم بخوره

آره من بستنی میدم بهشون
خداروشکر دیرم زبون باز نکردن
خیلی کلمات میگن
این چیزا چرت و پرته بخدا

خالص شکره سودی نداره منکه نمیدم اصلا

والله من که هروقت بستنی بخورم بچمم میدن🙄

اينطوري كامل ندادمً
بيرون ميخوريم بهش ميديم بخوره كمي براي مزه كردن خيلي دوست داره

والا پسر من اصلا چیزایی رو که میخوریم نمیخوره نگاه هم نمیکنه از خوردن فراریه🫤🫤

من کمی برای مزه کردن میدم

ميگن خوب نيس🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من میدم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مَمَد
♥️ مامان جوجو مَمَد ♥️ ۱ سالگی
مامان رویا¹⁷،روشنا🌱 مامان رویا¹⁷،روشنا🌱 ۱ سالگی
مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی