میتونم یکم ب دخترم بستنی بدم؟؟

۸ پاسخ

خودت درست من براش
خونگی

من یکم دادم بهش

منم از خانومای گهواره. رسیدم گفتن نده زیر دوسال مجاز نیست ولی این سری که واسه چکاب برم حتما از دکترش می پرسم

بله گلم میتونی بدی نوش جونش.بستنی از ۹ ماه مجازه که بچه شما دو روز دیگه ۹ ماهش میشه

در حد مزه بده بهش حالا دگ نده. شیر شکر داره میگن زیر دوسال ندیم

میگن ندین بهتره.من امروز یه قاشق کوچولو هم نبود،بهش دادم.دیگه نخواست

نه اصلا ن چن واسه زیر یک سال آسم میاره

به خاطر شکر و مواد افزودنی ندید

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه 🐣🩷 مامان جوجه 🐣🩷 ۱۱ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۱ سالگی
مامان موفرفری😎 مامان موفرفری😎 ۱ سالگی
مامان دلوین 💗 مامان دلوین 💗 ۱ سالگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱ سالگی