۶ پاسخ

من میدم

من وقتی خودمون میخوریم یه کم تودستم له میکنم میذارم تودهنش یه کوچولواشکال نداره

نده عزیزم

من میدم بده بخوره سخت نگیر

بده بابا سخت نگیر

اگ خودت درست کردی بده از بیرون گرفتی ن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان رویا¹⁷،روشنا🌱 مامان رویا¹⁷،روشنا🌱 ۱ سالگی
مامان ارمیاو نورا مامان ارمیاو نورا ۱ سالگی
مامان لپ لپی 💚☺️ مامان لپ لپی 💚☺️ ۱ سالگی
مامان 🫀sarina🫀 مامان 🫀sarina🫀 ۱۵ ماهگی