من میدم بهش
کباب بیرونی ندی بهش خوب نیس اصلا
خودت کباب تابع ای درس کن براش با کره سرخ کن
نمک ک زیر ۱سال ممنوعه
نه نده توش فلفل و سماق هس
من دادم البته شوهرم درست کرد نمک و فلفل خیلی کم زدیم وبه جای جوش شیرین بکینگ پودر زد و دلدین خیییلی دوست داشت مال خودشوخورد از بشقاب منم برمیداشت 😂
جوش شیرین و پیاز و ادویه زیاد داره بهتره ندی
من خودم میخورم کوبیده دل درد میشم از بس نفخ داره
اگه میخوره چرا ندی؟پسر من نمیخوره تازه دندون در اورده اگه بچه ات میخوره بده
من که دادم
جوش شیرین میزنن معمولا ممنوعه
من میدم
اگهخودت با گوشتی که میدونی خوبه درست کردی بده
آماده ها بدرد نمیخورن
فکر نکنم الان بشه داد بعدم معلوم نیست تو این کباب ها چی میزنن ندی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.