بچه ها میتونم به نویان کباب کوبیده بدم؟

۷ پاسخ

نه سردلش میمونه میشه تب

معلومه كه نه هم هضمش سخته هم اصن سفته اين بايد پوره بخوره

نه خیلی سنگینه
اگه هم مجبوری دادی آب خیلی زیاد بهش بده

بیرونیع یا حودتون ؟؟حسابی لهش کن ی کوچولو بده ب قول زن همسایمون بجو خودت بزار دهنش😂

من نمیدم ولی اگه خودت کباب تابه درست کنی کم بده

من دخترم خیلی دوست داره از ۸ماهگی بهش دادم

اره ولی سنگینه کم بده بهش

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۰ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱ سالگی
مامان نویان❤️ مامان نویان❤️ ۱ سالگی