8ماهه هست بستنی بدم خوبه ب دخترم

۷ پاسخ

من گاهی وقتا ک میگیرم بهش نمیدم گریه میکنه اندازه یه برنج میدمش ولی دست بردار نیس

آره من یکبار یه کم دادم

حالا یکم مزه کنه که آسمون به زمین نمیاد
بزار یه لیس بزنه

بستنی اصلا خوب نیست چون پر از قندوشکرکه تازیر یکسال ممنوع

خیلی کم

اصلا ارزش غذایی نداره

من الان دادم خورد

سوال های مرتبط

مامان رویا¹⁷،روشنا🌱 مامان رویا¹⁷،روشنا🌱 ۱ سالگی
مامان کایاولیا🤎 مامان کایاولیا🤎 ۱۷ ماهگی
مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی
مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان دوتا ❤️❤️ مامان دوتا ❤️❤️ ۱ سالگی