مامانا شما به بچه هاتون پرتقال میدین؟

۶ پاسخ

آره من از ۸ماهگی میدم خیلی خوبه بعد پشت شربت اهن میدم ک دندونش سیاه نشه و اهن جذب کنه

اره من میدم مگه ضرر داره ؟؟

فعلازودنیست براپرتغال

ن اسیدداره

اره پرتقال برای بچه خیلی خوبه

اره بعد اهن ک جذبش بیشتر بشه

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🩷🩷🩷 مامان ماهورا🩷🩷🩷 ۱۴ ماهگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان سید سورنا مامان سید سورنا ۱ سالگی