۲۵ پاسخ

من نارنگی و پرتقال میدم ب کسی هم اهمیت نمیدم میگه نده و فلان بچه منه من می‌دونم چیکار میکنم

مرکبات واسه معده خوب نیس ۱ سال شد بده یااگه دیدی غذاش خوبه وزنش خوبه ۱۱ ماهم میتونی بدی

پرتقال و نارنگی یکی هست و هیچ فرقی نداره یا هم

برا رفلاکس خوب نیست مخصوصا ترش باشه اما من به دخترم در حد نصف یه پر میدم اونم اگ شیرین باشه

میدم ولی زود گلوش میپره الان نمیدم

حتی مامانم اینا هم میگن قدیما هم به بچه نمیدادن...بیشتر سیب میدادن

من دخترم رفلاکس نداره، اما دکتر گفت مرکبات تا یک سالگی نده.

اگه شیرین باشه اره میدم بهش

بچش اگ شیرین بده بهش ویتامین داره من از ۵ ماهگی شاید میشه گفت بااب میوه واسه اوین شروع کردم
من پرتقال نارنگی لیمو شیرین از مرکبات دادم ب بچه

آره من میدم

ولا من همین دیروز هم که بردم دکتر گفت نده

من تست میکنم شیرین باشه یه پر میدم دستش بیشتر بازی میکنه یکم میخوره

من پسرم رفلاکس داره نمیدم

من خیلی پرتقال میدم

بله میدم

اره از ۸ماهگی میخوره

اره همه چی میدم بهش جز نمک و شکر و عسل

من دو روزی میشه میدم خیلی دوست داره

نارنگی پرتقال همه روبده من میدم تازه مرکبات پرتقال محسوب نمیشه همه گفتن نده دکتر کن گفت بده خیلی هم دوس داره باز حاهرشوهرم میکه پرتقال بده اما نارنگی ترش تره نده

پرتقال شیرین در حد تست کردن دادم بهش

نارنگی هم‌گاهی دادم ک زیاد استقبال نکرد خودش😃

من لیمو شیرین میدم بهش

دکتر گفت پرتغال خیلی شیرین میشه داد. ولی کلا ندادن پرتغال و نارنگی و خیار بهتره

مركبات زير يكسال ممنوعه

نه بالای یسال باید بدی

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان ماهورا🩷🩷🩷 مامان ماهورا🩷🩷🩷 ۱۴ ماهگی