۱۵ پاسخ

از ۱۰ ماهگی میشه داد ولی چون اسیدیه ممکنه بچه دلدرد بگیره

من بهش میدم میخوره خیلیم دوس دارع

بعداز یکسالگی

من گاهی میدم مشکلی هم نداره

آب میوه ها رو که نباید بدین
خود پرتقال و مرکبات رو از ۹ ماه میتونی بدی با تست حساسیت
به اینایی که‌میگن ممنوعه و ... هم توجه نکن ، رفرنس های علمی میگن هرچقدر زودتر مواد آلرژن به بچه معرفی بشه احتمال آلرژی نشون دادن کمتره ...

۱سللگی
چون اسیدیه

من میدم چون دکترش همه چیزا مجاز کرده

نمیفهمم چرا باید واسه هرچی ک میخواین بدین بچتون همش باید سوال بپرسین یا برین دکتر؟ بابا الان پرتقال چشه ک بد باشه واسه بچه؟ زمان قدیم همه چی خوردن چیزیشون نشد الان ی ابی میخوان بدن بچه میگن کی باید بدیم بهشون یا بده یا خوبه

عزیزم من چکاپ ده ماهگی ک برده بودم بهارو گفت پرتقال بده نارنگی فعلا نده
الانم میدم مشکلی نداشته خداراشکر

من فقط در حد یکی دو تا قاشق مربا خوری یکی دو بار دادم.بهتره ندی.

من دادم از هفت ماهگی.
مشکلی نداشته به گوارش خود بچه است تازه دختر من رفلاکس پنهانم داشت مشکلی نداشت با پرتقال هر چی میخوای بدی تست بگیر اگه اذیت نشد یعنی بچه میتونه هضمش کنه و مشکلی نداره براش

یه پرتقال پوست کن بده دستش
من همینجور میدم

اره عزیزم من میدم خیلیم دوست داره

نه اصلا
یه بار اندازه دو قاشق دادم تا صبح گریه کرد
بعدش دکترش گفت تا یکسالگی ممنوعه
هم حساسیت زاست هم باعث دلدرد و رفلاکس میشه

تا یک سالگی مرکبات ممنوع

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی