من از ۷ ماهگیش دادم دستش که خودش یاد بگیره بخوره
نه من هنوز میترسم بهش بدم
آره خیلیم دوست داره
آره از همام اول
نونه شیرین میدم مثل بربریه ولی شیرین،تو دهنش آب میشه دیگه نمیپره تو گلوش مثل بربری
اره دوست داره
نه دخترم نمیتونه قورت بده
اره یه تیکه بزرگ میدم دست خودش میخوره
بله، پسر من نون خیلی دوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.