مامانا شما به بچه هاتون نون هم میدید؟

۹ پاسخ

من از ۷ ماهگیش دادم دستش که خودش یاد بگیره بخوره

نه من هنوز میترسم بهش بدم

آره خیلیم دوست داره

آره از همام اول

نونه شیرین میدم مثل بربریه ولی شیرین،تو دهنش آب میشه دیگه نمیپره تو گلوش مثل بربری

اره دوست داره

نه دخترم نمیتونه قورت بده

اره یه تیکه بزرگ میدم دست خودش میخوره

بله، پسر من نون خیلی دوست داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو 👧 مامان فندق کوچولو 👧 ۱ سالگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان آرسان❤️  آرن❤️ مامان آرسان❤️ آرن❤️ ۱۱ ماهگی
مامان مامان دنیز 🍭👧 مامان مامان دنیز 🍭👧 ۸ ماهگی