مامانا شما هم شربت شیره انگور به بچه هاتون میدید؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

ندادم ولی شنیدم خوبه از چند ماهگی میشه داد؟

من شیره انگورو بااب قاطی میکنم میدم اهن داره

من میترسم بهش بدم

منم نداد گلم

من میدم شیره انگور(مامان جونم درست کرده) و شیره سیب که خودم درست کردم
بهش میدم با آب بهش گلاب یا دارچین و پودر سنجد هم قاطی میکنم خیلی هم دوست داره🥰

ندادم تا حالا اب هلو هندونه انبه میدم

ندادم تا حالا

نه

شنیدم خوبه
ولی ندادم
اگر میتونی بیشتر درموردش توضیح بده
چقدر میدی و برا چی خوبه

منکه تا حالا ندادم

سوال های مرتبط

مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی