۵ پاسخ

من از همون اول دادم

من رطب رو پوست کندم و هسته شو جدا کردم با یکم آب جوشوندم و غلیظ که شد داخل بعضی غذاهاش ریختم

با فرنیش اکثر میدم
هر دوش میدم

من با شیره خرما و انگور فرنی یا احتمال درست میکنم

من هنوز ندادم عزیزم..باید بدی؟

سوال های مرتبط

مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی