خرما چجوری میدین به بچه هاتون

۳ پاسخ

معمولا توی فرنی یا شیر برنج

پوست میگیرم توفرنی و اوتمیل یا له میکنم همینجوری میدم میخوره

من تو فرنی بدون پوست بدون هست میریزم باهاش می پزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی