زردالو میدین به بچه هاتون چجوری میدین ؟

۸ پاسخ

آره پوستشو میکنم میدم

میدم دستش
به هسته که رسید هسته رو جدا میکنم دوباره میدم دستش

😐😐دکتر ب من گفت تا ۱۱ماهگی فقط سیب موز گلابی
چقد شجاعین شما

من درسته دادم دستش آش و لاشش کرد یه کمش هم خورد فقط مراقب هسته اش باش خیلی تیزه لثه بچه رو پاره نکنه

عزیزم این میوه ها ممنوعه تا ۱۱ ۱۲ ماهگی

پوستشو میگیرم خودم نگه می‌دارم تا بخوره که حواسم به هستش باشه

اره مصفش

میدم دستش،حواسم هس هسته شو نخوره

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان آرتین کوچولو🥹🩵😍 مامان آرتین کوچولو🥹🩵😍 ۲ سالگی
مامان پسرهای خوشگلم مامان پسرهای خوشگلم ۱ سالگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی