آره پوستشو میکنم میدم
میدم دستش
به هسته که رسید هسته رو جدا میکنم دوباره میدم دستش
😐😐دکتر ب من گفت تا ۱۱ماهگی فقط سیب موز گلابی
چقد شجاعین شما
من درسته دادم دستش آش و لاشش کرد یه کمش هم خورد فقط مراقب هسته اش باش خیلی تیزه لثه بچه رو پاره نکنه
عزیزم این میوه ها ممنوعه تا ۱۱ ۱۲ ماهگی
پوستشو میگیرم خودم نگه میدارم تا بخوره که حواسم به هستش باشه
اره مصفش
میدم دستش،حواسم هس هسته شو نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.