خانوما کدوسبزو چجوری به بچه هاتون میدین

۲ پاسخ

ابپز کن عزیزم بخارپز بهش نده قندش میوفته من توی سوپ بهش میدم یا با هویج میکس بهش میدم

پوره میتونی کنی داخل سوپ یا کته ش هم میتونی بریزی

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان پسرهای خوشگلم مامان پسرهای خوشگلم ۱ سالگی