۴ پاسخ

نه انبه گفتن زوده

اره عزیزم دادم قبلا
خام

پوره کن یا پودینگ درست کن باهاش

فکر میکنم انبه خیلی طبع گرمی داشته باشه عزیزم .تحقیق کنین اگه مامانا داده بودن بعد امتحان کنین تا کوچولوتون اذیت نشه ❤️

سوال های مرتبط

مامان گرشا👼🏻🤍 مامان گرشا👼🏻🤍 ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی