۸ پاسخ

هنوز ندادم چون گرم یکم نمی‌دونم مجاز یانه از دکترش نپرسیدم

منم میدم به دخترم
فریز کردم تو قالب یخی یا شیر قاطی میکنم یا توی فرنیش میزنم یا با موز قاطی میکنم

آره من زیاد میدم خیلیی دوست داره، تکه میکنم میزارم دهنش، با چیزی ترکیب نیاز نیست بکنی، خودش خوشمزه و‌نرمه

اره میدم
می‌زارم داخل عصاره گیرش

من بستنیشو بیشتر دوس داره دخترم درست میکنم میدم،ولی پسرم میوه شو هم میخوره

از 6ماهگی با تست حساسیت مجازه
من یه ذره له میکنم با قاشق میدم بهش گفتم
هسته انبه رو هم میدم دستش خودش میخوره
میتونی با یه میوه دیگه یا خودش تنها میکس کنی بزاری یخچال یکم ببنده به عنوان بستنی بدی

من دادم حساسیت داد متاسفانه

من تاحالا ندادم🥲

سوال های مرتبط

مامان گرشا👼🏻🤍 مامان گرشا👼🏻🤍 ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۷ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی
مامان دخترکم 🥹🫀 مامان دخترکم 🥹🫀 ۱۵ ماهگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی