هنوز ندادم چون گرم یکم نمیدونم مجاز یانه از دکترش نپرسیدم
منم میدم به دخترم
فریز کردم تو قالب یخی یا شیر قاطی میکنم یا توی فرنیش میزنم یا با موز قاطی میکنم
آره من زیاد میدم خیلیی دوست داره، تکه میکنم میزارم دهنش، با چیزی ترکیب نیاز نیست بکنی، خودش خوشمزه ونرمه
اره میدم
میزارم داخل عصاره گیرش
من بستنیشو بیشتر دوس داره دخترم درست میکنم میدم،ولی پسرم میوه شو هم میخوره
از 6ماهگی با تست حساسیت مجازه
من یه ذره له میکنم با قاشق میدم بهش گفتم
هسته انبه رو هم میدم دستش خودش میخوره
میتونی با یه میوه دیگه یا خودش تنها میکس کنی بزاری یخچال یکم ببنده به عنوان بستنی بدی
من دادم حساسیت داد متاسفانه
من تاحالا ندادم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.