۳ پاسخ

گردو که زوده ۸ به بعد
بادام رفلاکس رو تشدید میکنه
اگه رفلاکس نداره بده بهش
بادام رو بذار تو آب‌جوش بعد پوستش رو بکن و با پشت چای صاف کن یا الک رنده کن تو فرنی بریز

من گردو و پسته آسیاب شده رو توی فرنیش میزنم
ولی بادام بنظرم بافت سفت تری داره ،برای استفاده حریره بادام بهتره

گردو زوده نده خیلی حساسیت زاست و هوا هم گرمه
بادام حریره درست کن اگه رفلاکس نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی 🐣💖 مامان جوجه صورتی 🐣💖 ۱۳ ماهگی
مامان ایلکان‌❤️کایان مامان ایلکان‌❤️کایان ۱۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی