۶ پاسخ

من هم سرلاک هم حریر میدم از هفت ماهگی بهش دادم خیلی هم راضی‌ام

من سرلاک حریره بادوم میدم بعضی وقتا

اره عزیزم

اره عالی

خانوما سرلاک که باز کنی چقدر تایم داره ازش استفاده کنی

من دیروز سرلاک گندم و خرما گرفتم روش نوشته از پایان ۸ دخترم آخرای ۷ بهش بدم اشکال نداره؟

سوال های مرتبط

مامان هــامین👶🏻🩵 مامان هــامین👶🏻🩵 ۱۰ ماهگی