۵ پاسخ

خیلی خوبه ، پسرم دوست داره
اونایی ام که میگن خوب نیست و فلان
نظر من اینه که اگه سرلاک خوب نیست پس شیرخشک ام خوب نیست
اینم بعد یک ماه قابل استفاده نیست مثل شیرخشک
همون‌جوری کارخانه‌ ای و استاندارده
و فروش توسط داروخونه خیلی معتبر تر از پیجاییه که معلوم نیست چی قاطی میزنن و چقدر حقیقته صحبتاشون
تو این دورو زمونه نمیشه اعتماد کرد، برای پول هرکار میکنن مردم

تا الان سرلاک فرنی برنج و گندم خرما بهش دادم حالا دیروز براش حربره بادام گرفتم

من دادم حساسیت داشت

اگه كسي دعوام نميكنه و نميگه حاضري نده و زوده من ميدم
(دكترش براش نوشته)

اگه به بادام حساسیت نده بی نظیره بادام
هم قد اضافه میکنه هم وزن

سوال های مرتبط

مامان گیسو و آی سو💕 مامان گیسو و آی سو💕 ۹ ماهگی
مامان هــامین👶🏻🩵 مامان هــامین👶🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی