مامانا خوبین میگم سرلاک حریره بادام خوبه ؟

۴ پاسخ

خوووبه

پسر من دوست داره فعلا از همون میدم می‌خوام بعدش خرما و گندم و امتحان کنم

من گرفتم برای خودم استقبال نکرد با پوره میوه شیرین که قاطی میکنم یکم درحد دوقاشق چای خوری میخوره

بی مزه اس بچع منکه نخوردگندم وموزودوس داش

سوال های مرتبط

مامان هــامین👶🏻🩵 مامان هــامین👶🏻🩵 ۱۰ ماهگی