سرلاک حریره بادام خوبه یا گندم بنظرتون؟؟؟

۴ پاسخ

اگه برای شروع میخوای برنج بگیر بعد تغییر بده

بادام گندم خیلی سنگینه

دکتر باید بگه
ب من گف سرلاک گندم
منم نستله خارجی گرفتم براش

هیچ کدوم فعلا

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی