۶ پاسخ

لیام‌یعنی چی عزیزم چه اسم قشنگی

من به دخترم ميدم دوس داره،خوشمزه اس

بله بچه های منم دوس دارن ولی هر روز نمیدم

بر پایه شیر هست عزیز

ببخشید داخلش شیر هم داره؟بچم الرژی به پروتین گاوی داره گفتم ببینم میشه بهش بدم

اره من برای دخترم گرفتم دوست داشت

سوال های مرتبط

مامان هــامین👶🏻🩵 مامان هــامین👶🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۷ ماهگی