۲ پاسخ

سلام آبی دختر منم دوست داره براش میگیرم ،هردفعه یه پیمانه از پیمانه شیرخشک هاش میریزم تو ی ذره آب ولرم کافیشه تا قاشق آخرشم میخوره

اره پسر من که خیلی دوست داره

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان هــامین👶🏻🩵 مامان هــامین👶🏻🩵 ۱۰ ماهگی