۳ پاسخ

چ مارکی گرفتی عزیزم؟
میخوام بگیرم منم ولی بهم میگن معلوم نیس بادوم باشه...

معمولا نصف اب نصف سرلاک خوب میشه باز یهو نریز کم کم اضافه کن هم بزن غلظتش دستت میاد

چشمی درست کن اول دوقاشق سرلاک بریز بعد ابجوش ولرم شده رو کم کم اضافه کن خودت دستت میاد

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۹ ماهگی