۱ پاسخ

عزیزم بادم رو بزار خیس بخوره بعد پوستشو بگیر و پوره کن
ارد برنج و پوره بادام رو باهم قاطی کن و اب جوشیده اضافه کن بزار روی شعله تا قوام بیاد
ارد برنج و پوره بادام هردو اندازه هم دیگه اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها ۱ سالگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۹ ماهگی