میندازم تو اب جوش پنج دقیقه بمونه بعد پوستش راحت بلند میشه با پشت الک یا چای صاف کن پودرش میکنم
اب جوش میریزم روی بادوم چند دقیه بعد پوستش جدا میکنمبا پشت جای صاف کن پودرش میکنم با آرد برنج و آب یا شیر میزارم بپزه
حاضری گرفتم من خوشمزه تر هم هست
من میخوام اینطوری درست کنم،درسته؟
پوست بگیرم با یه استکان اب بریزم مخلوط کن
بعد با ارد برنج بجوشونم
درسته؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.