۴ پاسخ

میندازم تو اب جوش پنج دقیقه بمونه بعد پوستش راحت بلند میشه با پشت الک یا چای صاف کن پودرش میکنم

اب جوش میریزم روی بادوم چند دقیه بعد پوستش جدا میکنمبا پشت جای صاف کن پودرش میکنم با آرد برنج و آب یا شیر میزارم بپزه

حاضری گرفتم من خوشمزه تر هم هست

من میخوام اینطوری درست کنم،درسته؟
پوست بگیرم با یه استکان اب بریزم مخلوط کن
بعد با ارد برنج بجوشونم
درسته؟؟

سوال های مرتبط

مامان یلدا مامان یلدا ۱ سالگی
مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی
مامان آوینــــــا مامان آوینــــــا ۱۷ ماهگی
مامان دوقلوها🤰 مامان دوقلوها🤰 ۱۷ ماهگی