خودت درست کن
من که خریدم خوش طعمه شیرین هم نیست دوست هم داره مغذی هم هست
خودت
سرلاک اگر میخری از این سوپرمارکتیا نخر .
از آی بانو یا حکیم بانو سفارش بدی سالم تره .
اگرم حوصله داری خودت درست کن تو خونه که عالیه .
اونی که خودت درستکنی
ببین اگه خودت میتونی درست کنی خیلی بهتره تا کارخونه ای امااگه شرایطش رو نداشتی میتونی سرلاک بدی من تو مسافرت یا وقتی بیرونم سرلاک میدم
خودت درست کنی بهتره
خودت درست کنی خوب بهتره
سرلاک توش شکر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.