۵ پاسخ

آره همونه سرلاکه
من گرفتم

دکتر ب من گفت بخر خوبه

ولی زیاد نده
چون شکر داره

آره همونه
دختر من دوست دارع

همونه
خوشمزه اس

سوال های مرتبط