۳ پاسخ

سرلاک رو واسه مواقعی بزار ک جایی میری ک نمیتونی واسه بچه غذای تازه درست کنی

اونا شکر دارن اگه دوس ندارین بچه از الان شکر بخوره خودتون درست کنین

اگر روی شکر حساسین ، روی سرلاک نوشته شکر داره
و همچنین اگر بتونی خودت درست کنی خیلی بهتره
خود بادام مستقیم استفاده بشه بهتره

سوال های مرتبط