۳ پاسخ

ولی خودت درست کنی خیلی بهتره

من گرفتم مارک ماجان به عنوان عصرانه گاهی بهش میدم خوشمزه هست دوست داره

مامان یه سوال مهم 👀💛
نی‌نی‌ت غذاشو با ذوق می‌خوره یا هی باید دنبالش بدوی؟ 😅🍲

اگه:
❌ کم‌اشتهاست
❌ وزنش خوب بالا نمی‌ره
❌ یبوست یا رفلاکس داره

نذار بیشتر اذیت شی 🤍

من توی کانالم کلی ایده غذای سالم، خوشمزه و امتحان‌شده برای کوچولوها می‌ذارم 😍✨
از پوره‌های ساده تا غذاهایی که بچه‌ها واقعا دوست دارن و میان‌وعده‌های مقوی 👶🏻🍜

🎁 یه هدیه ویژه هم دارم برات:
برنامه غذایی اختصاصی یه روزه کاملاً رایگان
بر اساس سن و شرایط دقیق نی‌نی‌ت 👌🏻💛

اگه می‌خوای بدونی دقیقا چی بدی که هم بخوره هم وزن بگیره 👇🏻💕

بیا اینجا:
@ninifoodartam

یا مستقیم پیام بده:
@Atena_0422

✨ فقط کلمه «برنامه رایگان» رو بفرست

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۹ ماهگی