۲ پاسخ

خوب سرلاک یه غذای آماده است،برای مواقعی که آدم نمیرسه چیزی درست کنه

من اصلاً سرلاک نمیدم
فرنی و حریره بادام میدم
در کل غذای خونگی رو ترجیح میدم

سوال های مرتبط