موز که تو عصاره خوریش گذاشتم الحمدالله عالی خورد 👌
سیب و گلابی تو غذاش آبپز و بخارپز ریختم
دیگه میوه دیگه ندادم
دلم هست سیب هم یه مقدار بخار پز کنم بریزم عصاره خوری نمیدونم میشه یا نه
توی سن کوچولوت توی عصاره خوری دادم توی غذاهاش
من یکی دوبار برش امن و دادم دستش گاز زد پرید تو گلوش ترسیدم رنده میکنم میدم بهش گلابی سیب انبه آواکادو و موز رو تا الان بهش دادم و خیلی دوست داره
فرنی به درست کردم تو تاپیک هام هست ببین رنگش بنفش قرمزه
من از همون اول سیب وموزخاممیدادم دکتر گفت ایرادی نداره بده
البته میوه از شش به بعد مجازه
گلابی میپزم میدم به غیر اینا میوه دیکه ای ندادم
تو فرنی و سوپ
تا ۸ ماهگی،فقط پوره و پخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.