سلام شما به بچه ۹ ماهه شیره انگور میدین؟؟

۸ پاسخ

ن عزیزم زیر ۱ نده قندش بالاست

منم گاهی میدم

اره من توی حلیمش میریزم

من از ۶ ماهگی میدادم توی فرنی و اوتمیل

چطوری میدین مثلا باچی قاطی میکنید

من دادم حساسیت داشت سرفه میکرد

من هفت ماهو نیمه میدم

آره عزیزم من ب پسرم میدم

سوال های مرتبط

مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی