۷ پاسخ

دکتر پسرم گف ندین چون قند بالایی داره و قندو که میدونین چقد مضره

من میدم عالیه

اره عزیزم از اول

من میدم

از ۷ ماهگی مجازه ب عنوان شیرین کننده میدم

من میدم برای کم خونی ام عالیه

من از هفت ماهگی دادم مشکلی هم نداشته الان چهار شیره میدم

سوال های مرتبط

مامان روشنا☀️ مامان روشنا☀️ ۱ سالگی
مامان هانا🩷🎀 مامان هانا🩷🎀 ۱ سالگی
مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی