شیره انگور میدین بچه هاتون؟ ازکی مجازه

۲ پاسخ

شیره انگورقند خیلی بالایی داره و ی بلاگری ک تو حوزه کودک تحقیق میکنع گف سعی کنید تا۱سالگی ندید چون قند بالایی داره و باعث میشه روتکلم بچه اثر بزاره و یا لکنت بگیره اوایل یا دیر ب حرف بیاد . بازم نمیدونم چقد صحت داره .
من خودم چون قندبالایی دارع ب پسرم نمیدم ک ب شیرینی جات عادت نکنه

فک کنم ازپایان 7 ماهگی مجاز باشه.

سوال های مرتبط

مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱ سالگی
مامان مهدیار کوچولوم مامان مهدیار کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۱۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۱۱ ماهگی
مامان سارمین🐣💙 مامان سارمین🐣💙 ۸ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان فاطمه وعلی💙 مامان فاطمه وعلی💙 ۱۷ ماهگی
مامان گوگول🩷 مامان گوگول🩷 ۱۵ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی