شیره انگور از کی مجازه؟؟

۵ پاسخ

آخرای ۶ ماهگی دادم

من تازه شروع کردم میدم

من تا یک سال و نیم نمیدم چون قند طبیعی خیلییی بالایی داره برای گوارششون مناسب نیست

۸خرما و شیره ۸ماه

۸ ماهگی فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۱۴ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۸ ماهگی
مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه وعلی💙 مامان فاطمه وعلی💙 ۱۷ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان مهدیار کوچولوم مامان مهدیار کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۱۱ ماهگی