اگر خیلی نگاه کنه در حد اینکه ب دهنش بزنم البته بیشتر سعی میکنم پیشش نخورم بستنی چیزی
نه عزیزم چون فعلا برای ریه هاشون زوده چیز یخی
در حد دو قاشق
بستنی فالوده ای داشتیم میخوردیم نگاه میکرد، دادم بهش از بس یخ بود دیگه لب نزد😀
نه عزیزم تا حالا ندادم
منم یکی دوبار در حد نصف قاشق چای خوری دادم
من فقط یک بار در حد بسیار کم که فقط متوجه مزه اش بشه
چون خیلی اذیت میکرد دوست داشت بچشه
بله ولی کم
اره میدم
هرگز.
نه تا یکسالگی نمیدم
بلی.
بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.