مامانا شماب بچه هاتون بستنی میدین؟

۱۳ پاسخ

اگر خیلی نگاه کنه در حد اینکه ب دهنش بزنم البته بیشتر سعی میکنم پیشش نخورم بستنی چیزی

نه عزیزم چون فعلا برای ریه هاشون زوده چیز یخی

در حد دو قاشق

بستنی فالوده ای داشتیم میخوردیم نگاه میکرد، دادم بهش از بس یخ بود دیگه لب نزد😀

نه عزیزم تا حالا ندادم

منم یکی دوبار در حد نصف قاشق چای خوری دادم

من فقط یک بار در حد بسیار کم که فقط متوجه مزه اش بشه
چون خیلی اذیت میکرد دوست داشت بچشه

بله ولی کم

اره میدم

هرگز.

نه تا یکسالگی نمیدم

بلی.

بله

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان دیارا جانم مامان دیارا جانم ۱ سالگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان پسرم🧸💚 مامان پسرم🧸💚 ۱ سالگی