۱۱ پاسخ

تا دو سالگی نه

من میدم

بستنی نده باعث میشه دیر حرف بزنه لکنت اینا بگیره

وای نه نده گناه داره بچه

من میدم

من وقتایی که خودمون میخوریم نوک قاشق بهش میدم

نه عزیزم

مادر شوهرم نوک انگشتش من حواسم نبودنی داده بوده بچم سه چهار روز اسهال رفت

خیلی زوده

نه بچه اسهال میوفته

زوده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان دیارا جانم مامان دیارا جانم ۱ سالگی
مامان ابوالفضل😍🐣 مامان ابوالفضل😍🐣 ۱ سالگی