۱ پاسخ

من بیشتر فرنی میدم ولی مغزیجات اضافه مبکنم هرروز یه چیزی چون دخترن تخم مرغ دوس نداره رفلاکس هم داره نمیتونم شیر پاستوریزه بدم صبحانه هاش خیلی محدود هست

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان مامان حسین مامان مامان حسین ۸ ماهگی