دخترا کیوی میتونم بدم به بچم!؟

۵ پاسخ

نه آلرژی زا هست

کیوی تا ۱سالگی ممنوعه
مرکبات هم همینطور چون اسید دارن و همچنین انگور

کیوی؟؟؟
به هیچ وجه
کیوی
خرمالو
توت فرنگی
گوجه
به شدت حساسیت زاست

من تاحالا ندادم

از ۸ماهگی مجازه اونم کم چون اسیدیه و باز دل درد و اسهال ممکنه بشه

سوال های مرتبط

مامان احمد مامان احمد ۱۱ ماهگی
مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی
مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان مُعیْن و مَلِکا مامان مُعیْن و مَلِکا ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۱ ماهگی
مامان ویهان‌ امیری مامان ویهان‌ امیری ۱۳ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی