۷ پاسخ

کیوی اصلا خوب نیست براش نده

کدو سبز و کدو حلوایی

ندهههه كيوي اسيدي معده ش اذيت ميشههه

کیوی برای زیر یکسال ممنوعه

خود کیوی هم از ۸ ماهگی مجازه میتوتی بدی
من چندماهه میدم

یکم از پایین مقعد روغن گیلیسرین بزن

کیوی اصلا نده
پوره سیب پخته بده

سوال های مرتبط

مامان شهسا مامان شهسا ۱۲ ماهگی
مامان احمد مامان احمد ۱۱ ماهگی
مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی
مامان مُعیْن و مَلِکا مامان مُعیْن و مَلِکا ۱ سالگی