مامانا کیوی یا خیار میتونم ب پسرم بدم؟

۴ پاسخ

دختر من عاشق خیاره و از ۶ ماهگی میدم دستش خداروشکر سردیش هم نمیکنه

من کیوی دادم دخترم اسهال شد،صورتشم دونه ریخت

مامان عشق من هم‌سنیم منم پاکدشتم بیا باهم دوست شیم😂

من خیار حد هفته ای ی بار میدم چون سرده خیلی کم
کیوی ن چون حساسیت زاس
سعی کن بیشتر بهش موز بدی تا ی کم بزرگ تر بشه

سوال های مرتبط

مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان احمد مامان احمد ۱۱ ماهگی
مامان مُعیْن و مَلِکا مامان مُعیْن و مَلِکا ۱ سالگی
مامان شهسا مامان شهسا ۱۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۱ ماهگی