دختر من عاشق خیاره و از ۶ ماهگی میدم دستش خداروشکر سردیش هم نمیکنه
من کیوی دادم دخترم اسهال شد،صورتشم دونه ریخت
مامان عشق من همسنیم منم پاکدشتم بیا باهم دوست شیم😂
من خیار حد هفته ای ی بار میدم چون سرده خیلی کم
کیوی ن چون حساسیت زاس
سعی کن بیشتر بهش موز بدی تا ی کم بزرگ تر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.