نه عزیزم
کیوییییییی اخهههههه
کیوی زوده فعلا
کیوی خیلی آلرژنه تا قبل ۱ سال بهتره داده نشه، بچه شما ک رفلاکس داره ک اصلا نباید بدید ب شدت معده رو تحریک میکنه
چرا تا الان ریفلاکس داره
حتی رفلاکس هم نداشت نباید بدی ، زیر یکسال مجاز نیست زیادی اسیدی و آلرژنه
زود نیس واسه کیوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.