۷ پاسخ

نه عزیزم

کیوییییییی اخهههههه

کیوی زوده فعلا

کیوی خیلی آلرژنه تا قبل ۱ سال بهتره داده نشه، بچه شما ک رفلاکس داره ک اصلا نباید بدید ب شدت معده رو تحریک میکنه

چرا تا الان ریفلاکس داره

حتی رفلاکس هم نداشت نباید بدی ، زیر یکسال مجاز نیست زیادی اسیدی و آلرژنه

زود نیس واسه کیوی

سوال های مرتبط

مامان شهسا مامان شهسا ۱۲ ماهگی
مامان احمد مامان احمد ۱۱ ماهگی
مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان مُعیْن و مَلِکا مامان مُعیْن و مَلِکا ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۱ ماهگی
مامان ویهان‌ امیری مامان ویهان‌ امیری ۱۳ ماهگی