دوستان شیرخشک بیومیل arشیرینه؟

۳ پاسخ

اره یکم

من نان ای آر گرفتم

من مزه کردم خیلی بده حتی بوشم بده بعد هربار شیرخوردن با مایع شیشه رو میشورم 😪 ولی پسرم دوس داره 😅

سوال های مرتبط

مامان عزیز جان مامان عزیز جان ۷ ماهگی
مامان ایمان مامان ایمان ۴ ماهگی
مامان مَهبُد🫀 مامان مَهبُد🫀 ۱۶ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی