هیچ برتری وجود نداره، شما باید ببینید کدوم شیر به بچتون میسازه و وزن خوبی میگیره ازش.
من آپتامیل پرونوترا میدم و راضی ام. ممکنه از آپتامیل بهتر هم باشه ولی من هیچ وقت شیر پسرمو عوض نکردم نمیدونم…
مثلا نان رو اینجا میگن خیلی خوبه و وزن خوبی میده اما خیلیا هستن میگن باعث دلدرد و یبوست بچشون شده نان و عوضش کردن.
من ببلاک میدم راضیم
نان خوبه
اپتامیل هم خوبه
من آپتامیل میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.