۶ پاسخ

من هم اینطوری ام اما از بین میره

منم دوروز اونطوری بودم

شاید نینی خودشو سفت کرده کجای شکمته؟

اره گرفتگی منم گاهی دارم

شکم منم همچنان سفته و گرفتگی داره☹️

شیاف بزار و استراحت کن
منم اینجوریم چون لاغر بودم عضلاتم داره کشیده میشه درد دارم و گرفتگی

سوال های مرتبط