۳ پاسخ

من هفتم از شما کم تره ولی منم خیلی دلم میگیره هی احساس میکنم دل‌درد میشم باز خوب میشه

منم از دیشب اینجورم پهلومم درد میکنه

هم سردیت شده هم بچه سردش شده خودشو جمع کرده شکمت رو گرم کن یه چیری بپیچ دور شکمت هم یه چایی نبات یا چند تا دونه خرما یا شیره بخور خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری