۵ پاسخ

سلام عزیزم طبیعیع رحم بزرگ‌تر میشع کش میاد

منم خیلی درد دارم مخصوصا وقتی سرپا هستم، نگرانم

من اینجور شدم رفتم چکاپ دادم انقد درد داشتم گفتم نکنه کلیه ام هست،هیچی نبود فقط فشار بچه بود ،گاهی از گاز روده ام ممکنه اینجور بشی دردش بپیچه تو شکمت و پهلوت ،طبیعیه اینا نگران نباش

اون قسمت مثانه ک بهش فشار میاره

منم گاهی اینجوری میشم هم درد هم تیر میکشه، سوال منم هست کسی هست اینجوری بشه؟ طبیعیه؟

سوال های مرتبط

مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری